Форумни бисери! – част втора…

ЕЕЕЕтооо втората част на „Форумни бисери“. В нея, бисерите се сипят като чалга и псувни от червен пернишки голф 3-ка, на софийско кръстовище в 5 часа вечерта.

… Слагайте коланите и се дръжте здраво!

Из редовете във форума на Subaru:

Impreza_2001: … Алоооу?! Има ли някои в този форум?!?…

 


Из редовете във форума на Bentley:

Continental_GT_DR_DRE: … Страхотен форум!!! Благодаря на другите потребители, за това, че ме научиха как се отваря пепелника, но сега имам друг проблем… понеже вече е препълнен с фасове, незнам как да го сменя с друг…

Из редовете във форума на Smart:

Smart_Mucka: … Моя комшия Герги, по прякор „делкото“, успя да ми монтира двигател от „Симсон“-ка!!! Най-накрая „Смарт“-а ми има повече мощност!!!…


Из редовете във форума на Opel Corsa:

Corsa_GSI_2005: …Ей шофери, моята корса няма абсолютно никаква ръжда, ама никаква! СИРЬОЗНО ви го говоря!… (Внимание: потребителите са отбелязали тази публикация, като ужасно лъжлива и крайно нереална!)

Из редовете във форума на Seat:

Ibiza_Leon_1997: …Ей хора, най-накрая успях да изпреваря камион натоварен с чакъл, и то по нанадолнище!!!…


Из редовете във форума на Fiat:

Tipo_Uno_1930: …Вчера се случи нещо странно с мен! Получих SMS от съпругата ми, със следното съдържание: „Скъпи, ако случайно не знаеш,… има живот извън автосервиза!“…


Из редовете във форума на Renault:

Megane_Clio_1945: …Боже, как е възможно?! Пълно безобразие?! Възмутена съм!!! Вчера си купих чисто ново Clio! След като покарах малко, го паркирах пред у дома. На слизане от колата, някакви случайни минувачи взеха да ме подиграват с това, че съм си била купила не Clio, а части за Clio,… самоходни при това!


Следва продължение…


Част от поукрасените глупости тук, са предоставени с любезното незнание на vicove.com!

 

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

