Форумни бисери! – част трета…

Хора, пътища, форуми и таратайки! Ето и третата част на „Форумни бисери“!

… Слагайте коланите и се дръжте здраво!

Из редовете във форума на BMW:

E36_325: … Аве онзи ден си барнах шперa на диференциала и реших да го пробвам. Карам си аз и гледам едно убаво завойче, та викам си, я да го заметля бавареца и да вляза в завоя с ключалките напред. Та… ометлих половината завой и изведнъж колата се разтресе цялата и… си видях задния номер?!? Това нормално ли е ?!?…

Из редовете във форума на Trabant:

Trabbi_1980: … Реших да „позасиля“ трабито и го закарах в сервиза на мерцедес AMG. Там поръчах да ми сменят двигателя с нещо по така. Речено сторено и след няколко дена си взимам трабито, изкарах го на тест драйв, двигателя тих даже не се чува, ускорява като ракета, ама излезе проблем, трабито „прелита“ 100 метра и спира, след 3 -4 секунди пак „прелита“ 100 метра и спира?!? Обаждам се аз в сервиза и им казвам какъв е проблема, а те шегаджиите им недни, вместо двигател ми сложили моторче от чистачки на G-класа.



Из редовете във форума на Honda:

CRX_Civic_1995: … Кучето на комшията ми Кънчо, е родило в тръбата на ремуса на моя це-ар-хикс. Ако запаля колата, дали ще им стане нещо?!?…

Из редовете във форума на Toyota:

Corolla_Yaris_2001: … Mама му стара, вече 500,000 километра минах с тая корола, и не ще и не ще да се счупи! Всеки път когато мина покрай някой сервиз, все ме гледат лошо, че понякога даже ме замерят със стари бутала!…


Из редовете във форума на Audi:

А8_A6_B4_1980: …Ей народе, онзи ден си взех една A8-ца и както си я карам, чух тропане откъм багажника. Спрях, отворих багажника и оттам излезе един побеснял тип с шублер, очила и бяла манта. Въпросния почна да си скубе косите и да ми крещи на някакъв език, който нещо не мога да разбера, някой ще ми го преведе ли, ето какво каза: … Ду булгаришен… капутишен… стига си скачал из дупкишен, че ше окапутишен амортисьоришен… защо форсира така моторишен…  какво си надул дас чалгишен… що не слага коланишен… фатант… булгаришен крейзишен… абидазен!…


Из редовете във форума на УАЗ:

UAZ_Hunter_1975: ОБЯВА: Събарям стари къщи и селскостопански постройки, без багер. Бързо сигурно, а ако съм пиян, всичко става от раз!…


Из редовете във форума на SAAB:

9000_Aero-X: … Е па нема такава кола като SAAB-a! Онзи ден, докато карах с 200 км/ч, ненадейно съм заспал и колата излязла встрани от пътното платно. По едно време се събуждам и що да видя, SAAB-a сече ли сече тополите покрай пътя…


THE END!


Част от поукрасените глупости тук, са предоставени с любезното незнание на vicove.com!

Всички шофьори ще ви дават път! (… като гледат колата, ще мислят че сте психопат).
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

